OVER MIJ

"Doelgericht, no-nonsense aanpak, open, enthousiast, gedreven, perfectionistisch" 

Ik ben Inge Smit en eigenaar van Bureau Inge, projecten en evenementen.

Na het behalen van de opleiding Office Management II aan Hogeschool Schoevers heb ik ervaring opgedaan als (directie)secretaresse en als projectmedewerker voor verschillende organisaties. Al gauw ontdekte ik mijn passie en talent: organiseren. Na vervolgens nog 12 jaar ervaring op gedaan te hebben bij Elsevier Congressen en Boerhaave Nascholing ben ik in november 2017 voor mezelf begonnen. De beste stap die ik ooit heb kunnen maken! Naast het organiseren van zakelijke evenementen richt ik mij op commerciële en maatschappelijke projecten. Ook hierin kan ik mijn organisatietalent kwijt, groeit mijn waardevolle netwerk in de maatschappelijke hulpverlening en kan ik mijn wens om meer te betekenen voor kwetsbare kinderen kwijt.

Bij het organiseren van congressen en evenementen komt ook een stukje sales kijken. Fondsenwerving, onderhandelingen en relatiemanagement zijn belangrijke aspecten die ik ontwikkeld heb. Onderhandelen en overtuigen is een sport en dat vind ik erg leuk om te doen! 

De hectiek, de gezonde spanning, het enthousiasme en het voldane gevoel van hard werken: dat is wat ik zo leuk vind aan organiseren. Alleen of als team naar een geweldig resultaat toewerken is waar het om gaat. De kunst om te achterhalen wat de opdrachtgever precies verwacht en dan toch net dat beetje meer voor elkaar krijgen. 

En hectiek ben ik ook zeker in mijn privéleven gewend als moeder van 3 kinderen. Een gezellige drukte! Zodra de jongste twee werd, merkte ik dat het ging kriebelen om voor mezelf te beginnen! Ambities zijn gewoon niet te negeren!

Ik kan een project zelf leiden maar ik kan u ook zeker ondersteunen als u zelf handen tekort komt. Of het nu gaat om de voorbereidingen of tijdens de dag(en) zelf. Alles is mogelijk! Ik ben breed inzetbaar. Er is zoveel leuks te doen!

"Doelgericht,

no-nonsense aanpak, open, enthousiast, gedreven, perfectionistisch"

Bureau Inge

info@bureauinge.nl

06-18479240

"Doelgericht, no-nonsense aanpak, open, enthousiast, gedreven, perfectionistisch"

Ik ben Inge Smit en eigenaar van Bureau Inge, projecten en evenementen.

Na het behalen van de opleiding Office Management II aan Hogeschool Schoevers heb ik ervaring opgedaan als (directie)secretaresse en als projectmedewerker bij verschillende organisaties. Al gauw ontdekte ik mijn passie en talent: organiseren. Na vervolgens nog 12 jaar ervaring op gedaan te hebben bij Elsevier Congressen en Boerhaave Nascholing ben ik in november 2017 voor mezelf begonnen. De beste stap die ik ooit heb kunnen maken! Naast het organiseren van zakelijke evenementen richt ik mij op commerciële en maatschappelijke projecten. Ook hierin kan ik mijn organisatietalent kwijt, groeit mijn waardevolle netwerk in de maatschappelijke hulpverlening en kan ik mijn wens om meer te betekenen voor kwetsbare kinderen kwijt.

Bij het organiseren van congressen en evenementen komt ook een stukje sales kijken. Fondsenwerving, onderhandelingen en relatiemanagement zijn belangrijke aspecten die ik ontwikkeld heb. Onderhandelen en overtuigen is een sport en dat vind ik erg leuk om te doen! 

De hectiek, de gezonde spanning, het enthousiasme en het voldane gevoel van hard werken: dat is wat ik zo leuk vind aan organiseren. Alleen of als team naar een geweldig resultaat toewerken is waar het om gaat. De kunst om te achterhalen wat de opdrachtgever precies verwacht en dan toch net dat beetje meer voor elkaar krijgen. 

En hectiek ben ik ook zeker in mijn privéleven gewend als moeder van 3 kinderen. Een gezellige drukte! Zodra de jongste twee werd merkte ik dat het ging kriebelen om voor mezelf te beginnen! Ambities zijn gewoon niet te negeren!

Ik kan een project zelf leiden maar ik kan u ook zeker ondersteunen als u zelf handen tekort komt. Of het nu gaat om de voorbereidingen of tijdens de dag(en) zelf. Alles is mogelijk! Ik ben breed inzetbaar. Er is zoveel leuks te doen!


Bureau Inge

info@bureauinge.nl

06-18479240

Share by: